מהו שירות גוגל שופינג ואיך להשתמש בו

חברת גוגל מרכזת תחתיה חלק ניכר מתעבורת המידע בעולם דרך מנוע חיפוש, תיבות מייל ומערכות הפעלה למכשירים סלולאריים. שימוש בסל היכולות האדיר של גוגל בשביל מכירות הוא מכפיל כוח, אשר אם יבוצע נכון יוביל לעלייה בכמות העסקאות. גוגל שופינג הוא שירות אשר נבנה לצורך זה בדיוק. השירות הוא למעשה שילוב של שני שירותים קודמים של גוגל, AdWords ו- Google Merchant Center. כדי לעשות בו שימוש תצטרכו לעלות מעין קטלוג של כלל השירותים והמוצרים שלכם אל Google Merchant Center, ורק לאחר מכן תוכלו לעבוד על הקמפיין עצמו דרך AdWords. התוצאה תהיה הופעה של המוצרים ושל העסק בתוצאות החיפוש בגוגל, ובנוסף הופעה שלהם באזור ייעודי לקניות באתר.
מהם היתרונות של הקמת חנות אינטרנטית דרך גוגל שופינג
כאמור, גוגל שופינג הוא שירות אשר מעניקה גוגל אשר מאפשר לכם לנצל את הפלטפורמה וסל היכולות של החברה על מנת להגדיל את מחזור המכירות שלכם. אם אתם זקוקים לסיוע בעיצוב ובבנייה של החנות הדיגיטלית שלכם, ואין ברצונכם להסתפק בכלים הבסיסיים של גוגל שופינג, תוכלו להיעזר בשירותי חברות כמו קונימבו אשר בונות ומעצבות אתרי מכירות. היתרונות של הקמת חנות אינטרנטית דרך גוגל שופינג כוללים בין השאר:
- פרסום ממוקד צרכנים: אם בעבר פרסום היה צריך להיות נרחב כדי להגיע לקהל לקוחות גדול ככל הניתן, היום עם הכלים של גוגל ניתן להסתפק בפרסום ממוקד. תוכלו לבחור את מילות החיפוש שיביאו להופעה של החנות שלכם, להתמקד ברוכשים ממדינה או אזור ספציפיים ועוד.
- בדיקת סטטיסטיקה: השימוש בסטטיסטיקה מתקדמת במסגרת ניהול חנות וירטואלית יכול לעזור לכם להתאים את הפרסום והחנות שלכם אל הצרכנים. תוכלו למשל לבדוק כמה כניסות לעמוד החנות היו מצירוף מילות חיפוש ספציפי, וכך תוכלו להחליט אם להשקיע כסף בצירוף זה או לחסוך.
- מעקב כלכלי: תוכלו להשתמש בכלים של החנות בגוגל שופינג על מנת לטייב את ניהול העסק השוטף שלכם. הכלים הגרפים יוכלו לשמש אתכם למעקב אחרי הוצאות והכנסות עבור כל מוצר בנפרד, כך שתוכלו לבצע שינויים והתאמות בשביל למקסם את הרווחים.
מדוע מדובר בשירות חיוני לעסקים קטנים
עסקים קטנים רבים נאלצים להתמודד אל מול חברות ענק עם תקציבי שיווק ופרסום גדולים. עם גוגל שופינג היתרון היחסי של החברות הגדולות מתקזז. השירות מאפשר לכם לשלם לגוגל על כל לחיצה על המודעה שלכם. כך, במקום לשלם על פרסום נרחב ולא יעיל, תשלמו רק עבור פרסום מדויק שהגיע ללקוחות הרלוונטיים ביותר. יתרון נוסף אשר מעניק השירות נוגע בדרך בה אנשים יפגשו עם המוצרים שלכם דרך מנוע החיפוש. בשונה מ-google AdWords או קידום אורגני בו אתם צריכים לקדם את האתר על פי מילות חיפוש ספציפיות, שירות גוגל שופינג יפרסם את המוצרים שלכם על פי התיאור שלהם, מה שיהפוך שוב את הפרסום ליעיל בהרבה.
- 0שיתופים
- שתפו בפייסבוק
- צייצו בטוויטר
- שתפו בגוגל+